登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

°FaNnY。刀莹

我期待……

 
 
 

日志

 
 
关于我

其实我系一把……刀!哈哈~不过平时唔系好野蛮,野蛮起上离又有点温柔,温柔得离又很可爱,可爱得离又好霸道~哈哈,所以我就系霸道嘅刀刀!呵呵,平时喜欢煮菜,做手工活。无聊时喜欢听音乐唱歌```喜欢讲话,因为我系叽叽喳喳噶刀刀啊~哈哈。^_^

韩国蜜月之旅-Day7  

2015-03-23 22:56:03|  分类: shopping旅游 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
拖延症非常严重的我,写最后一日噶韩国蜜月之旅行程啦
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
一早起床,早餐都唔食,为咩呢?就系为了品尝这个running man里面有介绍到噶广臧市场啦!!!
同埋吃了佢最好味道,最出名的一档,绿豆煎饼!!!!!!!!
各位去韩国,认住这个阿吉妈啦!!!!
 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
由于一早好多人系那里吃早餐,所以我地等了好辛苦先有位置稍微坐一下
绿豆煎饼系有DD咸,泡菜,芽菜,绿豆蓉等东西做成煎饼,真系好正!

 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
路边好多海鲜同土特产
 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹

 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹

 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
特色噶果品,系哩度买手信一流,特别之余又便宜。

 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
原来这档有生牛肉可以吃,我居然错过了。55555

韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
仲有好多酱蟹,本人吃了一小块表示,接受唔到口感
本身我系好中意吃蟹嘅人,但系生的真系不怎么可以接受。
 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
这个紫菜包饭,没有想象中咁好吃。

 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
好多人来来去去不停吃,吃货嘅天堂啊
 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
这档!!!!佢地噶辣泡菜蟹,以及辣鱿鱼,辣泡菜都好好味啊!!我买了六盒回来中国


韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹


韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
最后一日,去了神仙雪浓汤那里试试,之前睇吃货俱乐部,话神仙雪浓汤噶汤好正
jason话过,佢地最好味道噶,还有佢地噶泡菜!!!!这个泡菜系我系韩国吃过第二大好吃的!!!
第一系土俗村参鸡汤,第二个就系神仙雪浓汤。任吃不停加!!!最最最好味就系这两个地方。
 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
奶白色噶骨汤,香酥的牛肉,真系搭配得好好
神仙雪浓汤系韩国就好似我地都城同真功夫咁噶快餐店,但系里面基本上每天都要排队。
因为真系好正。所以我一直都好难忘
 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
又吃多一次雪花冰啦!~~好不舍得韩国的一切

 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
不过芒果并不像草莓一样咁甜。还是草莓好食D

 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
哩个系朋友恒恒推荐的年糕土司。真系好好味!!!里面有好多QQ口感的年糕。配上面头那些花生粉
好正好正!!!!!!!!
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
如果来到韩国,一定要睇一次乱打秀
真系好正噶真人show,好睇。

 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
通过厨具,炒饭,敲击,叙述一个故事,一些表演!!!!
 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
开场前可以拍照,但系表演开始就不可以。宜家你看到无咩人,系因为有人噶时候已经唔比我地拍照了
不过表演真系好正!!!我仲成为了幸运观众,被佢地节目里面噶“垃圾袋”扔中。哈哈哈哈
真系好搞笑,佢地系台上,sorry~~~sorry~

 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹



 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
晚上噶Show睇完了之后,我地吃了明洞比较出名的【明洞饺子店】
 佢地噶饺子,外形好似小笼包,实际里面馅料系新鲜噶猪肉,菜,姜!
因为我妈咪包饺子很喜欢放姜末,所以吃到这里的时候,我地两个纷纷想起我地噶屋企人
真系好有家噶味道。

韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
饺子肉末汤面,还不错,但系不够蒸饺子咁好吃。
 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
B哥哥开心咁吃了一笼又一笼
佢话吃了几日韩式的食物,忽然吃一下这个,好有家的感觉。
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹

 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
 
里面就只有几样菜式,但都好用心制作!!!

 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
门面!~
大家认住啦!~
 
韩国蜜月之旅-Day7 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
 
 
 
 这次韩国之旅正式结束啦!
你问我一共用了几多钱,
我告诉你机票+住宿+手信+所有野,只要你想到的我都包括!
8日7夜一共用了19000元两个人
所以!!!!真系非常非常划算!!~哈哈哈哈哈哈哈

 
  评论这张
 
阅读(225)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018