登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

°FaNnY。刀莹

我期待……

 
 
 

日志

 
 
关于我

其实我系一把……刀!哈哈~不过平时唔系好野蛮,野蛮起上离又有点温柔,温柔得离又很可爱,可爱得离又好霸道~哈哈,所以我就系霸道嘅刀刀!呵呵,平时喜欢煮菜,做手工活。无聊时喜欢听音乐唱歌```喜欢讲话,因为我系叽叽喳喳噶刀刀啊~哈哈。^_^

舒服  

2012-11-01 22:42:45|  分类: 情感季节 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
舒服 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹

         好耐无好好咁影相,突然挪起相机自拍。变得有些不习惯。有些朋友见到我,说比以前瘦了点。有些又话我肥了。嘿嘿,肥瘦都好啦。已经不再是我追热烈追求嘅我。接下来嘅日子希望自己身体健康已经好足够。最近因为肠痛,走去睇医生。唔照唔知道,一照先知道自己嘅情况。虽然不是病,但系真系有点点异于常人。“先天性孤立肾”?有无人听过?不过,真系令我更加懂得照顾自己嘅身体。要注意一下,唔好食咁多药物,毕竟对于肾脏不好,我都系要注意下好。自己注意下就OK啦。

           回归博客之后,我觉得自己好舒服,唔洗日日紧张咁打开微博,虽然系微博都有继续发野。但系更多嘅系重在评论,无咩必要我都唔想发微博。我觉得果度太多同事。。。宜家做野真系做到透不过气。我嘅工作压力比较大,因为晋升后,我除了左自己日常需要做的事情以外,还要培育新秘书,还要跟进分区的工作。讲真真系几攰!有时候,三个上司分配比我的工作越来越多,而且虽然仅仅做一个秘书。但是面对的问题好多,因为签署合同,好多都关乎法律上面,财务上面,既要注意财物不要违规,也要懂得法务知识,也要留意交易流程。有时候我都觉得,自己做得耐,一个房子多大面积应该售多少钱,如何填写合同,如何注意签署合同法律细节,如果进行交易过户……什么都要去知道。因为我地秘书这个岗位,一定要知道别人不知道嘅事情,咁系咪我自己对自己的要求太高呢???搞到自己压力比较大。再加上,有时候发生D咩事情,如果不向上报备,到时候出问题,又系秘书嘅问题。虽然我对宜家嘅工作还是充满热情和希望。但系因为自身的责任感太大,有时候我发现自己真系太过于负责。

            最近同自己讲得太多嘅,就系减压。其实无咩嘅!开开心心做好自己。好感激这段时间陪伴我身边的徒弟仔。我将佢教育得很好,而且好帮得手。希望佢日后接到自己的分行的时候,可以更好咁同主管以及同事相处。开心之余,学习到更多,先系最重要。哩份工作,钱唔多。但系“沟通”二字真系从没有消失过。比起以前份工作,都仲系有D得着。如果唔系我都唔会坚持落去啦。系哩个可以自由释放嘅小天地,估唔到我已经从2007年行到宜家2012年。五年时间话长咩?唔长……话短,更加不短。不过我觉得最大嘅体会系,人心幻变,但哩个博客系唔会变,从我一家四口,到宜家剩下我同我妈妈。但系哩个博客就好似一个屋企咁。偶尔睇睇过去嘅日子,有我嘅麻麻,有我嘅爸爸,宜家仲有我地嘅新成员Brian仔添~我觉得我每段感情嘅出现以及结束都系我生命里面嘅一个课程。宜家睇翻D博文,系嘅!虽然佢地嘅“人像”已经不再出现系我嘅博客,但系佢地确系真真实实咁,陪伴我走过每一个唔同嘅阶段。我好多谢佢地,即便佢地无人再睇到。心里面感激就足够。

              接下来,还是会每日来一下我可爱嘅博客坐坐,就当系同家人聚聚。真心的舒服。

 

 

 

   PS:宜家嘅白赖人

舒服 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹

 

舒服 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹
全个广州都流行的鲜芋仙
 
味道都可以。哈哈哈

 

舒服 - 刀莹 - °FaNnY。刀莹

 可能好快就会唔流行啦。

  评论这张
 
阅读(400)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018